tULISAN saYA: This Is Not Hijabi



tULISAN saYA: This Is Not Hijabi: Assalamualaikum ^-^ Hari ni saya nak post pasal 'THIS IS NOT HIJABI' . ecehh saya pula. Sometimes ade lah juga ternampak orang yang berfe....... post dari:http://nooruldebisa.blogspot.com/2012/05/this-is-not-hijabi.html

tengok dekat atas tu,cara pakaian ape bende tu..Pakai legging ,tapi .................
Sama2 kita ambil iktibar #NoteToMyselfToo :') 

tambahan dari saya : pernah juga linda nampak orang berpakaian macam ni ,,,tapi lagi dahsyat la daripada ni..eh..he.. jangan pakai macam ni nanti orang tu  ada yang perasaan "eh ada orang pandang-pandang aku la"..padahal orang pandang atas sebab lain...dalam hati ada "tak malu ke dia pakai macam ni" Linda just nak terus terang apa yang linda rasa bila nampak orang pakai macam ni ..Sebab linda manusia biasa dan ada juga orang yang berpendapat macam linda kan!!... ikhlas dari hati yang jujur.  
http://nooruldebisa.blogspot.com/2012/05/this-is-not-hijabi.html
                                                                   
                  


No comments:

Post a Comment