SAYA TERPAKSA




Kenapa!!!!
Kenapa!!!
Kenapa awak buat saya macam ni...

Sebelum ni saya tak pernah bercinta,,awak adalah lelaki pertama yang saya suka .Tak sangka hubungan kita tak lama.Awak tak faham ke perasaan saya,,kalau awak betul-betul tak suka saya lagi cuba terus-terang dengan saya.Diam diri macam tu boleh menyusahkan perasaan orang lain.


Awak tau tak,,saya selalu tunggu awak sebenarnya.Tapi apa kan daya awak tak cari saya pun.Sudah terang jawapannya yang awak memang tak perlukan saya.Awak tau tak,,setiap malam saya selalu berfikir sorang-sorang,,Saya fikir awak,kenapa awak buat tak tau je..Saya macam perempuan bodoh hantar mesej bertimbun-timbun.Sedih.sakit perasaan saya sebab awak tak reply.Cuba cerita masalah awak.Saya tak kisah yang awak tak suka saya.Tetapi masalahnya awak harus beritahu saya.Bukan tinggalkan macam tu je.

Walaupun awak buat saya sakit hati,,itu bukan bermakna saya nak berdendam nak balas balik,,TAK.Saya bukan jenis yang macam tu.Saya tetap akan mendoakan awak bahagia.Saya doakan awak bahagia sampai bila - bila.Semoga Allah melindungi awak .

Saya yakin perempuan pun akan rasa sedih macam saya bila dilakukan macam ni.Wahai perempuan jangan terlalu mengharap sangat sehingga hati awak sakit.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment